aktivitetskompis

Hej!
Jag söker aktivitetskompisar, killar och tjejer, och är rätt öppen för förslag på vad vi kan göra.

Förslag på aktiviteter:
* fjällvandra med STF sommaren eller hösten -08, se mitt inlägg under Fjällvandring
* vandra eller stavgå (på egen hand alternativt haka på organiserade turer)
* paddla
* cykla
* jogga tillsammans (jag är inte i högform, men klarar typ Vårruset och vill bli bättre)
* träna på Friskis & Svettis (gympa eller något annat)
* gå en danskurs till hösten (t.ex. salsa eller bugg)
* eller något annat???

Vore roligt om ni också är 30 år-någonting och bor i Stockholmsområdet, men alla är välkomna att höra av sig med förslag. /Mia
 
aktivität i stockholm

hej Mia

jag tycker att paddla är en bra ide just nu när vatten är bra varmt....kungsholmen runt eller nåt liknande eller brunsviken eller i skärgården. Min favoritställe liggar på björnvik naturreservat...midsommer kommer jag att dra iväg för tva dager.
slag en signal så kan man prova nåt lungt i stan, t.e. 500m inan pampas marina, kajakuthyrning.
hej
gideon
 
Jovisst varför inte?

Jag tränar på F&S...annars tycker jag också om vandring och cykling (men måste skaffa en ny cykel)....

Jag har rätt fullt upp vanligtvis men gör gärna nåt då och då... Jag kommer vara bortrest några veckor i juli... sen så är jag väl på väg att bli 30 (känns faktiskt inte så kul att inse det) - är 27...snart....hahaha
Veronika
 
Hej,
är lite "sent" ute, men jag söker också nya vänner att umgås med. Jag är intresserad av paddla (är nybörjare), cykla, vandra, bugg och behöver även komma igång med träningen på förslagsvis F&S. Jag bor i Stockholm och är 32.
 
Hej på er,
Jag hänger gärna med på nåt! Är nyinflyttad o känner inte en själ utanför jobbet. Har Friskis kort o försöker komma igång med tränandet 1-2 ggr i veckan. Cyklar hellre än joggar och tar gärna promenader.
Hör av er!
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...