Dagens rea-tips (allmänt)!

Re: Re: REA

nisse_; sa:
Intresant!!!

Fråga ett: "Kringelstan" vart ligger det?
Fråga två: finns det några kvar?


Intersport Kringlan
Varuhuset Kringlan
Storgatan 4
151 71 SÖDERTÄLJE
tel 08 - 550 655 12

Vill man ha billigare Hilleberg så skall man också kolla vad Hilleberg har för 2:a sortering.
 
K-Rauta Campinggaz-produkter 50%

De säljer ut dessa till halva priset på K-Rauta i Sisjön, Gbg.

Mvh Harald Eriksson
 
Primus Easyfuel

Idag köpte jag mig ett Primus Easyfuel för 500 kr på Intersport Stinsen Sollentuna. Det var nersatt från 700 kr. Såg att det kostar 649 kr på Naturkompaniet.
327783_170x170.jpg

[Ändrat av mtpatrol 2004-10-10 kl 00:30]
 
NYA LÖPARSKOR... REA i Stockholm?

Upptäckte till min stora förskräckelse att mina Asics löparskor håller på att falla isär efter 210 mils springande... Och på lördag är det SUM!

Någon som vet var jag kan hitta bra REA-skor i Stockholmsområdet??


MVH
Jmlove
 
För medlemmar som får Addnatures nyhetsbrev: Sovsäcken Marmot Helium, dunsovsäck under kilot som uppges klara -9 grader, för 2995 kronor.

L_MARMOTHELIUMREG.jpg


Raskesven
 
Globetrotter

Förutom att Globetrotter rear varor på "Hot offers" så firar de denna säsong 25 års jubileum. Därför har de valt ut en eller flera varor per avdelning som säljs till extra lågt pris. I katalogen som kom häromdagen är dessa varor utmärkta med en gul-orange bakgrund.
 
Utebutiken i Umeå

Såg att Utebutiken i Umeå (Den vid E4:an) har fått in ett sortiment haglöfsjackor. T ex Skaljackor med Gore-tex XCR-membranet för 3000:- istället för 4500 (har för mig att det bla var Helium-modellen).
De hade även andra märken, tex. Norröna, på rea. Dock inte lika stort utbud av dessa.

Kan vara värt att kolla upp om man går i köpestankar och har vägarna förbi.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...