Sporken smälter

Jag använder en slickepott som jag kortat skaftet på. Dessutom blir det lättare att diska då man kan skrapa ur det mesta från stekpannan o kastrullen. Men det ska vara en av silikon då dessa tål värme upp till 220
 
Kul ide!!!! Har du bild på din kreatio

Ganska simpelt. Är en liten täljd klack som håller den på plats lite bättre. Fick hetta upp ordentligt för att kunna bocka den 90 grader. Gasollågan funkar bra till det, den blev lite brännmärkt men det kan jag leva med.

För att bara peta runt lite behövs inte handtaget men om man vill vända en omelett eller liknande hjälper det till. Kan även användas till att skrapa ur grytor för att underlätta disken.

/G
 

Bilagor

  • 20170930_125508.jpg
    20170930_125508.jpg
    16.5 KB · Visningar: 315
  • 20170930_125421.jpg
    20170930_125421.jpg
    13.7 KB · Visningar: 322
Ganska simpelt. Är en liten täljd klack som håller den på plats lite bättre. Fick hetta upp ordentligt för att kunna bocka den 90 grader. Gasollågan funkar bra till det, den blev lite brännmärkt men det kan jag leva med.

För att bara peta runt lite behövs inte handtaget men om man vill vända en omelett eller liknande hjälper det till. Kan även användas till att skrapa ur grytor för att underlätta disken.

/G

Smart, men med vad håller du i pannan?
Har du 2 st tamojer med dig ut???
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...