Fototillfälle av hög klass

Jag har haft det stora nöjet att träffa, fiska och talat med Ole-Martin Dahle i Flatanger Norge.
Han har fotosafari i kustbandet där man kan fota havsörnar och en massa annat. Om någon skulle vilja ha en fotokurs inklusive intressanta objekt så skulle en fotoresa hit till Lauvnes vara det ypperliga tillfället. Jag sitter här i Flatanger och skriver ett skolarbete om ecoturism åt universitetet i Östersund, därför träffade jag Ole-Martin, som är mycket kunnig inom området. Ni kan bo på underbara Einvika, där ni kan hyra båt, fiska eller något annat. Jag är ute varje dag och fotograferar. Ska dock köpa mig en bättre kamera....Man vill ju ha grejjer som återger det man man vill visa. Om jag skall köpa en digitalkamera som tål lite fukt och dåligt väder, samt ha vidvinkel och bra zoom, har ni några förslag? Tar tacksamt emot. Kommer snart att betala för att lägga in fler bilder i mina album. Har dock dålig kvalitét då jag inte haft fotointresset förut utan varvat bilder från telefonen med min nikon
Här har ni länkar så får ni själva se vad jag menar.

http://www.bhd.se/einvika/

www.norway-nature.com

Gör inte reklam utan ville bara delge denna guldpärla i vår närhet.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...