Ditt senaste inköp "bilder"

Orkade inte torka egna så köpte några påsar istället. Drygt 500 kr för 400g bär (4kg). Perfekt som smaksättning och energi. Lång hållbarhet.
 

Bilagor

  • 20180308_101827_HDR.jpg
    20180308_101827_HDR.jpg
    27.7 KB · Visningar: 1,168
Nya GoreTex skor

Ett till par Meindl. Nu för vinterbruk då min vinterskor (Berghaus) "gav upp” efter 10-15 år. Köpte förra veckan. Nedsatta 500 kronor denna vecka på XXL. Känns lite surt, hade skorna gått sönder idag i stället för förra veckan så hade jag kommit undan med 500 kronor mindre. Men hade skorna gått sönder nästa vecka hade det nog känts ännu surare. Jag kan inte gå omkring snöslasket med trasiga skor

Per
 

Bilagor

  • Meindel P3161269 beskuren .jpg
    Meindel P3161269 beskuren .jpg
    51.3 KB · Visningar: 982
Ett till par Meindl. Nu för vinterbruk då min vinterskor (Berghaus) "gav upp” efter 10-15 år. Köpte förra veckan. Nedsatta 500 kronor denna vecka på XXL. Känns lite surt, hade skorna gått sönder idag i stället för förra veckan så hade jag kommit undan med 500 kronor mindre. Men hade skorna gått sönder nästa vecka hade det nog känts ännu surare. Jag kan inte gå omkring snöslasket med trasiga skor

Per

Går ju alltid att kolla med företaget om det finns möjlighet att få rabatten ändå. Har funkat för mig ett par gånger. Är de oanvända? Lämna tillbaka och köp ”nya” 😁
 
Köpte du två par? (två kartonger)
PS. Det hade varit mer informativt av dig att ta en bild på kängorna, inte ovansidan av kartongerna ;)

Höst/vår-kängorna köpte jag 2017-11-17 https://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=86864&highlight=xxl ligger nu utdanstoppade i väntan på varmare väder, men kartongen har kvar lättillgänglig men med lite andra grejer i. Då jag är frusen av mig (fötterna i synnerhet) så har jag strumpor +stockar på fötterna på vintern, vilket kräver några storlekar större skor/kängor än då jag ”bara” har strumpor

Annars samma fabrikat + modell https://xxl.se/meindl-gomera-mocca-lady-gtx-vandringskanga/p/1103243_1_style
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...