shit alltså.

jag måste få åka snowboard snart...längtar och drömmer... vad är det då som hindrar mej från att åka? att det är så SATANS dyrt. 265 spänn kostar ett liftkort för en dag. tjaa. kan de int inse att 18 åringar INTE har mer pengar än 15åringar, alltså är det ologiskt att man blir vuxen när man är 15 år.Fick exakt lika mycke pengar när ja va 15 som nu. jojomensann. å nu sitter ja här och kollar alla sajter, läser om all underbar åkning...vill också... nåväl. om 2 helger får ja iallafall helt bestämt ta på mej mina boots och susa ner för backarna. faan va underbart...
 
Om du är sån extreem äventyrare borde det inte ligga långt ifrån hjärtat att knata upp för backen...
Eller är du inte så extreem som du utger dig för att vara... ;)

/samme
 
är inte extrem. nope. sen skulle ja nog faktiskt inte betala 500 spänn i bensinpengar för å knata upp å ner för backarna, vilket skulle typ bli max 5 åk kanske innan man måste hem... ärligt talat, så fattar ja int hur du kan nojsa om det här alltså. alla ungdomar borde absolut vara på min sida, så länge man inte har asrika föräldrar att luta sig mot, då kan man juh iallafall helt ärligt säga att man inte bryr sej.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.