Tips/tekniker/lärande-träffar i Växjö?

Med inspiration från andra läns forum tänkte jag samma tanke. Vi börjar enkelt...
Men 24/1 är jag i Sthlm hela helgen...


/Magnus
 
Har det blivit någon träff?

Jag skulle gärna hänga på nån gång såtillvida jag inte är upptagen med annat. Nu är det iofs inte så roligt väder längre.

Vart bor folk?
 
Ja kom igen nu folket. :)
Nu har ju tom. solen tittat fram.
Jag skulle kunna tänka mig en tur på sigfridsleden eller liknande.
 
I hope it is okay if I write this in english

This thread is quite old, but perhaps there are still interested people.
I'm a German guy, working here in Växjö and when I came to Sweden I hoped to meet some outdoor-people.
Sadly, my colleagues are okay with city trips etc. but its hard to find someone for actual outdoor stuff.

I am happy with many outdoor activities, especially hiking and climbing (I used to go climbing regulary back in germany, sadly there are no proper rocks around here :( )

Survival training also sounds very interesting. (But as I said, I'm open for many things, as long as there is some nature around me)

Are there people interested in some activities who would like to join for something (and are okay with speaking english/german, I hope I'll speak sufficient swedish in the near future :D )?
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...