Ge bort rabattkoder-tråden

Javisst

Köpte den när familjen började protestera mot mina utflykter på egen hand utanför lederna. Då var jag ännu en ung man- bara 70 år! En mycket bra pryl för att kunna hålla kontakten med hemmafronten och kunna få hjälp relaterat till hjälpbehovet. Det är ju inte alltid man behöver en helikopter!
 
Köpte den när familjen började protestera mot mina utflykter på egen hand utanför lederna. Då var jag ännu en ung man- bara 70 år! En mycket bra pryl för att kunna hålla kontakten med hemmafronten och kunna få hjälp relaterat till hjälpbehovet. Det är ju inte alltid man behöver en helikopter!



Har funderat på att skaffa en sådan men hur är kostnaderna fördelade för att kunna sända sms osv. Är det en månatlig avgift eller hur betalar man. Jag har inte riktigt hittat bra info om det.
/Thomas


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Nu under "Black Friday to Cyber Monday" har i.Materialise:
"From today to Cyber Monday, we offer free shipping on each and every order."
om man anger koden "BlackFriday2017" när ordern läggs.
Så om du gått och funderat på en av Gary Adams (aka Bernie Dawg) tystbrännarhattar
är nog det här chansen att ta tag i! Eftersom i.Materialise envisas med att använda UPS
som transportör så brukar fraktkostnaden vara en bra bit av totalkostnaden när hatten
väl är här...

Läs själva:
http://mailchi.mp/i/black-friday-to-cyber-monday-free-shipping?e=70bf1c1adc

Ni hittar alla de olika tystbrännarhattarna här:
https://i.materialise.com/shop/designer/gary-adams
 
NM542D8QZST3 ger ynka 10% på Bikester.

Rabattkod gäller t.o.m. 2017-12-17 .
Den kan endast lösas in en gång och inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter. Gäller inte på fraktkostnader.
 
150kr gratis klippning massage hudvård m.m

150kr GRATIS för klippning, hårdvård, massage mm i appen TIMMA. Registrera bara med koden​ FFOTFC. Ingen insättning behövs, jag fick pengarna direkt i appen! :)
 
Nu under "Black Friday to Cyber Monday" har i.Materialise:

"From today to Cyber Monday, we offer free shipping on each and every order."

om man anger koden "BlackFriday2017" när ordern läggs.

Så om du gått och funderat på en av Gary Adams (aka Bernie Dawg) tystbrännarhattar

är nog det här chansen att ta tag i! [/URL]


Tack för knicken, tyvärr missade jag denna till Polarisköket...
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...