Notiser

Paddelkompis Nån att paddla med?

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2014-03-27, 13:50
k_å k_å är inte uppkopplad

glad Paddelkompis Göteborg -dagtid

Hej!
Jag har tidigare haft fantastisk tur med att hitta klätterkompisar via Utsidan och hoppas att jag skall lyckas lika bra med paddelkompis.

Jag behöver få lite kilometer i kajaken tills det att jag skall delta i ÅEC i juni men vill inte paddla själv av många själ, och är inte jättevan (började i princip förra sommaren).

Är det någon som vill paddla dagtid med mig? Studerar på distans så jag är relativt flexibel med tid. Har tillgång till kajak i Fiskebäck.

Karin
Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 18:36
Giant Giant är inte uppkopplad

Hej!

Jag är ledig mitt i veckan ibland och har paddlat kajak ett tag! Fixar lite kamraträddning, men inga eskimåsvängar! Har ingen kajak, så jag är hänvisad att hyra eller låna!

Skicka ett meddelande om intresse finnes! Bor i Mölndal!
Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 20:16
jarbring jarbring är inte uppkopplad

Paddlingar tisdagar.

Hej. Vi i Friluftsfrämjandet drar igång med paddlingar efter påsk från Hinsholmen. Det är på tisdagskvällar och nu när det är lite kallare i vattnet så är det för lite vanare paddlare så det brukar bli 1.5 mil ungefär. Inget tävlingstempo men du har möjlighet att få lite tips. Jag körde ÅEC förra året. Kul var det.
Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 22:13
c-d nomad c-d nomad är inte uppkopplad

paddelkompis

Hej. Har du fått tag i några paddelkompisar ännu?
För egen del är jag rätt van vid att paddla ensam men har inget emot sällskap då och då.
Är ganska erfaren, har paddlat i många år. Har kajaken (en Current Design) i trädgården och varierar mig ganska mycket beträffande paddelområde. Är ganska ofta i Fiskebäck. Jobbar halvtid och kan paddla dagtid Torsdagar-Söndagar.
Vänliga hälsningar. Paul
Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 14:10
k_å k_å är inte uppkopplad

Hej! Jag har inte bokat in något rent konkret ännu med någon men...the more the merrier eller?
Jag skulle kunna nu på torsdag, fredag, eller nästa fredag.
Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 18:38
Giant Giant är inte uppkopplad

Hur går det? Paddlat nånting? Hur ser sommaren ut?
Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 16:09
Blomsterkrafs Blomsterkrafs är inte uppkopplad

Hej Karin,

Du är jättevälkommen att hänga på från Hinsholmen någon dag (fler desto roligare). Brukar paddla med två andra kompisar och behöver själv mer erfarenhet av havspaddling. Kolla gärna in min kajaksida på Youtube (där de flesta paddlingarna finns):
https://www.youtube.com/user/Konservburken80

Hör gärna av dig!
/Mvh Magnus
Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 10:18
MartinR MartinR är inte uppkopplad

Det är på nätet man hittar sina kompisar... :-)

Fortfarande sugen på paddlträning Karin? Jag vill ofta ut på dagtid men då sitter alla inne och jobbar... :-(

Havet är fritt från is sen länge och fint att paddla nu, med rätt kläder och sällskap är det absolut ingen fara. Däremot ger jag mig helst inte ut själv på längre turer när det är så kallt i vattnet.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:10.

Logga in

Tips!