Friluftsintresserade i Luleå

vandringsleden från Porsön till Hägnan är ganska fin. Jag har gått den två gånger som ingång till fjällvandring. Att man sen kan fika på Hägnan gör ju inte det hela sämre.

Om du är intresserad av vandringssällskap kan du alltid kontakta mig. Om inte för något nära, så kanske för en augustitur till Svenska fjällen
 
Måndag den 19 mars ordnar paddelnätverket Luleå kanotkamrater fikaträff. Ett perfekt tillfälle att träffa andra friluftsintresserade från Luleåtrakten. Många av medlemmarna håller även på med andra aktiviteter som till exempel skidåkning, skridskor och geocaching. Det kostar ingenting att komma och man behöver inte vara (eller bli) medlem.

/Fikakungen

PS. Bara i sommar har jag varit på 5-6 paddelturer med sällskap som jag träffat via nätverket. Det har blivit allt ifrån skärgårdspaddlingar till bäckar och åar. Dessutom har jag fått massor av tips på fina platser som jag besökt på egen hand.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...