Någon som kan snowboards/bindningar?

Burton!

Tjenna malin, burton är ett stort märke som tyvärr har dalat lite i popularitet pga.att det blivit så stort så alla uppstickarmärken har fått mer focus just nu... tex ROME,CAPITA mm. om du nu vill testa nytt märke så föreslår jag att du testar CRAZY CREEK det har vart en så kallad B bräda men i år är den riktigt bra rakt igenom... det är bla. 7 st som ska åka världscupen i halfpipe med dessa brädor så alla fördommar kan man skrota direkt!
man ska generellt inte ha en bräda längre än 1 år beroende på förvaringen då brädan tappar flex och bleir mjuk och tråkig att åka med dålig respons. så jag rekomenderar en ny burton bräda tex.TROOP eller en ny crazy creek. då priserna är kraftigt nedsatta just nu får du istort sett bindningen på köpet! LYCKA till med åkningen //KIDDE BURTON
 
man ska generellt inte ha en bräda längre än 1 år beroende på förvaringen då brädan tappar flex och bleir mjuk och tråkig att åka med dålig respons.

Nu tar du väl i lite grann va? Brädan tappar inte mycket egenskaper bara av att stå. Däremot så håller den inte för hur många dagars åkning som helst.
Hur många dagar den håller för är beroende av många faktorer, men jag misstänker att de flesta brädor börjar bli lite trötta efter 100+ dagar.

Edit: Gammal tråd, men jag kan inte låta bli att kommentera.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...