Ekströms pulverkräm

Tack för svar och letande på nätet! Hade nog mest hoppats på ett "nej, men det är inte avslutat, finns här fortfarande", de där alternativen känns inte som nåt jag vill vara testpilot för just nu... Jag hade tänkt att använda pulvret som en slags sylt till gröten, nu får det nog bli vanlig sylt i stället även om det väger en hel del (och så är jag fundersam över hållbarheten...)
Kanske borde man försöka få tag på såna där portionsförpackningar till jordgubbssylten!
 

avslutad210712

Gäst
Kräm är väl bara soppa som reds med lite potatismjöl?

Tycker egentligen inte om socker-med-blåbärssmak men i fjällen handlar det om energi energi energi. Har testat blåbärsgröt men jag föredrar gröt utan blåbär även om jag i vanliga fall kan äta vilka kombinationer som helst.
 

avslutad210712

Gäst
Blå Bands varma koppen finns.

De brukar jag köra med finns i lite olika smaker.

/Niklas F

Fortfarande bara en massa socker med torkade blåbär så Ekströms blåbärssoppa är samma sak men i större förpackning. Brukar köpa det åt min mor och tror att de finns kvar fortfarande. Med lite potatismjölsredning blir det kräm.

Däremot brukar jag ha med mig varma koppen med blåbärssmak som diarre-stoppare även om jag även har med mig imodium. Varma koppen är godare och mer psykologiskt.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...