Tips om Galapagos!

Hej alla!

Jag är just nu i Argentina och i valet och kvalet om jag ska ta mig till Galapagos. Jag har förstått att det ska vara något alldeles extra! Frågan är bara om jag klarar det på min budget?

Kanske någon här kan ge mig tips om vilket företag ni använt er av.
Vet ni vad det lokala företaget som användes heter?
Hur såg er resa ut? Hur många dagar, hur många dyk/dag osv? Kan man boka en liveaboard som inte kostar så mycket som 4000$?

Om någon här inne sitter inne med info och orkar dela med sig i två minuter är jag väldigt tacksam!!

Hälsningar,
Anders Rydberg
 
Har inget svar mer än se till att komma dit. Verkar ju vara jordens sista paradis. Är också nyfiken på svaren på din fråga.
 
Galapagos var underbart!!

Galapagos var inte dyrare än exempelvis vissa ställen i Argentina. Tror även Brasilien är dyrare. Det finns flera lågprishotell och B&B som är jättebra. Utflykter till olika öar kan vara lite mer kostsamt. Dykningen om man gör dagsturer kostar som i Europa.

Det var helt underbart, rekommenderar det till alla som gillar djur och natur och paradisstränder!
Om någon vill ha mer information, är ni välkommen att skicka ett mail.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...