Någon/några att Cykla med i Tanumsområdet - Forum

Mountainbike i väglös terräng

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2016-01-10, 18:59
Makrolon Makrolon är inte uppkopplad

Någon/några att Cykla med i Tanumsområdet

Tjenare!
Jag har nyligen köpt en Mountainbike (Trek Excalibur 9) som jag cyklar rätt ofta på men har ingen att cykla med och tycker det vore riktigt kul med sällskap och cykla på fler ställen. Jag kan slänga in hojen i bilen och ta mig till andra ställen också så det är inga problem.

Så hör gärna av dig om du känner för att komma ut o trampa nån dag, jag är dock rätt så nybörjare men ska försöka hänga med tempot

// Andreas
Svara med citat
Gammal 2016-02-25, 11:08
Skidtrollet Skidtrollet är inte uppkopplad

Ut på tur

Hej Andreas!

Har just gått med här på Utsidan och såg att du sökte sällskap för både segling och andra friluftsaktiviteter.
Jag är i en liknande sits som dig i att gärna vilja ha sällskap ut på tur, både på havet, fjället och all annan natur =).
Såg att vi har många gemensamma intressen, skulle vara roligt att hitta på något! Är också boendes på västkusten och relativt nyinflyttad.

Jag provade att skicka ett mail till dig här via Utsidan, men vet inte om den funktionen fungerat, så provar att skriva här. Skulle vara roligt om du svarade! Vill du så skriv direkt till: [email protected]
Bästa hälsningar/ Hannah
Svara med citat
Gammal 2016-02-25, 11:49
anna.kristiansson anna.kristiansson är inte uppkopplad

Har du kollat med Friluftsfrämjandet? Någon av lokalavdelningarna norr om Uddevalla har mkt mtb-verksamhet.
/Anna
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:53.