• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Turskidåkning i Grövelsjöfjällen slutet på januari?

Hej Cecilia heter jag och ska åka upp till Grövelsjön en vecka i slutet på jan/början på februari.

Skulle vara kul med några reskompisar! STF har ett väldigt bra erbjudande på deras vandrarhem.

Jag gillar långa jobbiga turer inte branta nedförsåk. Jag åker på ett par vanliga fjällskidor och drar gärna några repor och längdspåren också :)

Hör av dig!

:) Cecilia
 
Kan tyvärr inte i den perioden men häng med mig på Ritsem-Abisko i mars istället, står om det längre ner i forumet. Grövelsjön är ett trevligt område med bra leder, har turat på skidor där. Rogen har en härlig bastu och Skedbrostugan är mysig eftersom den ligger så avsides. Tråkigt nog upplevde jag personalen på Grövelsjön som oengagerade om man inte bokade in sig på deras event / boende packet, de ville knappt hjälpa till när man kom med bussen och skulle iväg ut på fjället lika så vid returen(1+1 övernattning) men jag hade en underbar tur i övrigt.

MVH Joakim
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.