• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Marathon

Guest

Gäst
Jag är en tjej som vill pröva på att springa marathon för första gången i mitt liv. Finns det någon out there som kan tänka sig samma sak? Vore kul med sällskap även om man springer i sin egen takt. Jag är en rutinerad joggare som tar det lite på skoj men det är något jag skulle vilja utföra åtminstone en gång under mitt leverne. Ger det mersmak springer jag gärna fler gånger. Jag behöver även tips och råd angående träning inför ett marathon.
 
marathon.se

Du får nog mer respons på ditt inlägg om du skriver det i Forum på http://www.marathon.se. Där vimlar det av marathon-freaks som gärna ger tips och råd (men tro inte på allt som skrivs :)). Själv tänkte jag avsluta säsongen med Venedig marathon, men om jag ska rekommendera ETT marathonlopp så blir det New York - en helt oslagbar marathon-upplevelse!

/Micke C.
 
I Stockholm och förmodligen andra större städer finns det utomordentligt duktig personal på affärer specialicerade på löpning, t.ex. löplabbet o.dyl. Om man besöker dem under den tid på dagen när det är lite kunder är de mycket villiga att dela med sig av tips råd och dåd inför träning, utrustning och hur att förbereda sig den sista tiden innan tävlingen. Om du inte kan/vill åka till NYC är Stockholm Maraton en upplevelse på närmare håll. Det är ju dessutom lagom med tid till nästa års Sthlms mara.

Lycka till!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Addi Resesällskap Craft Mountain Marathon 2001 Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.