• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterställen!!!!

Höjd eller Boulder?

MOrjens Cilla!
Vill du klättra höjd eller vill du bouldra, eller både och? Jag är från Åland och har nyligen börjat klättra. Vi har inte så mycket höjd här med boulder finns det nog en hel del. Vi har åtmintåne ett tufft höjdställe där man klättrar över vatten och säkrar från båt. Djävulsberget kallas det, låter bra va?
OLof wrede
 
Klätterställen!!

Hejssan!!! Jag skulle nog helst vilja ha lite höjd. Alltså här i österbotten finns det ingenstans att klättra det är helt kasst juh *suck* högsta klippan eller vad man nu vill kalla det är typ 20 meter högt.
Jag ha nog inte heller klättrat så mycket. Så kanske jag kommer till åland och klättrar någon gång vem vet!!
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...