• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftskompis i Skåne

Sökes friluftskompisar i skåne i ålder 29-40 år tjejer eller killar.
Jag är en kille på 34år som gillar naturen,som vill ha någon att tillbringa tiden med.
Vandringar till kanotturer eller vad som passar.
 
södra skåne

hallå!
hej Ola. Även jag söker nya polare som är frilufts
intreserade. bor i sjöbo 36år och har ett par polare som intreserade av att vara ute och vandra ,paddla och fota . Du kan höra av dig om du är intreserad .
 
En till

Ja, och titta, här dök jag också upp.
Jag bor iofs i Malmö, men brorsan bor i bjärsjölagård, så en o annan gång är jag där i krokarna.

Hänger hemskt gärna på om ni ska ut och göra nåt kul.
Fiskar, fotar och är allmänt glad för att vara ute...

/Jakob
 
Hänger gärna med ut

Segling och orientering blir det en del av, men det är länge sedan jag var ute och vandrade eller paddlade.

Om ni är ett gäng på väg ut, så maila mig gärna. Kanske både jag och min fru hänger med :)
 
vandring är alltid kul

Jag kan också tänka mig att hänga med ut och vandra i naturen. Och så blir det inte bara killsnack!!/Annette
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...