Likasinnade i Malmöregionen?

Händer alltsom ofta att jag tar min lilla skrothög till bil och drar till skogs eller havs. Underbart! Tänker att det kanske finns fler här i krokarna som tycker om Skånes vackra natur och hav. Hör av dig!

/Johanna
 
Jag älskar att sticka ut o vandra över en helg (eller längre), men tyvärr så bor inte min vandringskompis i skåne så det blir mest att man försöker planera in när vi har/kan ta semester. Jag bor i Helsingborg och har gått de flesta lederna på skåneleden både en och två gånger. Gillar dock inte vatten så jag håller mig på land :)

/Anders
 
Här finns två stycken i Lund som ofta är ute och cyklar eller går i skogen. Vi vill gärna ha sällskap av andra på våra utflykter.

Mats o Marianne
 
Likasinnade..

.. verkar det ju finnas då. Kul! Ska ni iväg och vandra eller nått, så hör gärna av er. Tyvärr är jag inte bilburen längre... skrutten blev stulen förra helgen, men finns det kommunala färdmedel så löser det sig ju ändå!

Vid snabba beslut så maila till johanna.hedenquist@gmail.com

/J
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
magnusle Likasinnade i nordvästra skåne Skåne 7

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...