Go pro black edition...strul

Jag har för ett tag sedan införskaffat en Go Pro Black Ed. Glad i hågen går jag hem och laddar följande appar:

Go Pro:
- Guide
Camera Director (Free)
Camsuite
WiFi remote
Hero 3 samt WiFi Control Plus.

Jag laddar upp kameran, laddar upp WiFi - fjärrkontrollen och sätter igång mobilen. Av någon anledning så kan inte telefonen hitta kamerans WiFi??? det funkade en kortare stund när jag bara hade WiFi remote installerad. Men sedan jag laddat ner den sistnämnda så funkar ingenting.

TIps och idéer tas tacksamt emot.
 
När jag hade strul med installationen så tog jag bort och återinstallerade programen både i kameran och telefonen.
Tycker tyvärr det verkar som dom har nägon bugg eller annat problem med Black Edition, vi var flera som skaffade B.E ungefär sammtidigt och har upplevt lite olika problem men verkar som om det inte fungerar första gången så prova att återinstallera.
Har haft den första modellen som har fungerat bra och känner en som har no 2 och mig veterligen funkar som den ska.

/M
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
apfaktor Diascanner och GO PRO black edition Fototeknik 6
friluftaren Cam sports go pro montering o stillbilder? Fototeknik 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...