Sista turen??

Jag har levt med en viss känsla av "onda krafter" i mitt fiske hela hösten.... Det har liksom inte känts bra.. lite fisk, små fiskar, ingen fisk alls...

Men nu kanske "förbannelsen" har släppt. Inte för att det blev nått rekord eller så men jag fick 4 Gäddor i Söndags. Inte stora men roliga och på egen knutna flugor, vilket gör det hela ännu lite roligare :) Men nu är båten uppdragen och stugan bommad för vintern... hemska sanning... fast en isfiske trip går ju alltid att planera in eller hur!?!? Ha det bra!!
 
Sista turen?

Låter väl ödesmättat.

Grattis till den fina fångsten.:)

Så effektiva gäddflugor, får du lov att visa i ditt fotoalbum.

/Björn
 
Flugbiler

Ja, jag fixar gärna fram en bild om ni är intresserade.
Det är ju roligt att få lite inspiration i arbetet bakom städet;) så har du några favorit Gädd-flugor så sätt gärna in en bild på dom också!!
 
Jag veeet...

Men förra året slumpade det sig så att båten låg i, och mina föräldrar (som ville vara hjälpsamma...) fick panik för att det var kallt så min mamma drog upp och fixade båten för vintern. Och hon tjatar och bråkar mest hela tiden om hur hemsk jag är som -"låter sin gamla mamma dra upp båten" ;) osv. Ja det är en hel historia för sig egentligen... men nu ligger den där och det är bara för mig att köpa läget....
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
LOOP32 Premiärfiske put and take sista gången Fiske 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.