VILDMARK - UPPTÄCKAREN SVT

Jag har väl lite svårt att se skillnaden på detta och de "vanliga" reseprogrammen?

"VILDMARK - UPPTÄCKAREN Programmet vidgar vyerna och reser till länder som Vietnam, Indien, Tanzania och Kambodja. Målet är att ta med tittarna på resor utöver de vanliga och visa upp människor och platser bortom turiststråken. Första stopp är Vietnam SVT2 kl 20.00"
 
Skillnaden är den att nu får de resa utomlands för att göra programmen, snacka om sponsrade resor ..*avund*....förresten så skall jag inte säga något för jag har slängt ut TV´n i somras. Det blir mycket mer böcker då. Även böcker om resor. Sedan kan man åka själv för att se bilderna :) // Roland
 
Det har inte jag.

Utbudet idag är populistiskt och jag tror tex inte att jag någonsin har sett ett program om Indien där man rör sig utanför turiststråken. Den kanske är lite som Discoverys program, världsvandrare.
 
Kul att du nämde det. Jag brukar inte normalt kolla på resepogram då jag själv är så resvan. :)

Det kanske är bra så jag tänkte se det.
 
Resor bortom turiststråken. Del 1 av 8. Programledare Bobbo Nordenskiöld besöker hmongfolket i norra Vietnams bergstrakter. I byn han besöker har ingen västerlänning satt sin fot sedan det senaste kriget på 1970-talet.
(från tv.nu)

Verkar vara lite mer än ett vanligt reseprogram =)
 
Döm inte osett

Inte för att jag ycker Bobos tidigare program varit några höjdare, men man behöver väl inte döma ut det nya programmet osett!
\C
 
Hur blev han programledare ??

Fullständigt obegripligt att Bobbo (kan man heta så ?)
kan vara programledare!!!
Kan inte se programmen.Yrsel illamående o klåda
 
äääh... bobbo är kung!

såg nyss när han snackade med en kvinna som var 129 bast! har inget med varken bobbo eller programmet i sig att göra men gammalt är det.... =)
 
Bättre än väntat tips på cykel i Vietnam???

Programmet var bättre än väntat med Bobbo som programledare...

Mindre flams än vanligt.

Är det någon som har tips på cykelsemester i Vietnam???


MVH
Jmlove
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.