Hur e Inline scenen e Sverige? LAS

hej skulle villa veta om scenen e inline skating ar stoor e sverige? dar for at jag haller pa at jora en plan och opna en online butik men vet inte om de skulle ga bra, dar for at jag vet inte myket om inline skating, jag har bara rullat pa freestylerolling 13ar nu , de e och sa namnad Rollerblading aka Aggressive skating, som haller pa at jora sej store och stora vilket e jette bra!:), jag tenker och opna en butik som kommer at ha inline skates och freestylerolling skates,tillbehor,clader,filmer... som ska hjelpa till at stabilisera scenen e din sport och min sa at de commer at inte forsvina.

butiken commer at vara e Malmo, men dar fer at de fins inte en stoor number av inline skaters och freestylerollers commer butiken vara online sa at du kan ha igen problem at kopa nya skates,kule och till behor..

och sa, hur gamal e alla som rullar pa inline skates? jag ar intraserat, fran va jag vet sa fins de ar grupp fran 5ar till 40+ men vet inte vilket grupp fins mest, om de e 25-40?

fins de en web sida som visar hur manga inline skaters de fins eller inte?

ferlat at jag skriver constit, jag boor e Australien just nu och de e dar for jag har inte svenska key board mode .

kommer at flyta tilbaks e April och leva och studera e Malmo. a jag e bara 20 ar!! hehe , jag startade me inline skating nar jag va 5 och startade freestyleRolling e 95 nar "aggressive inline" jorde sej store och store.
 
any information in regards to inline skating would be very much appreciated and i do hope you understand that i have only good intentions towards inlineskating and what you skaters enjoy doing, even though freestylerolling is different to inline skating we do have many things in common, as you could obviously figure out, we all love the feeling when going out skating and enjoying what we see on the way and learning new things getting better at what we do.

let me know what you think of the idea of having a shop that will have all the best in inline skating.. as well as the most affordable for those who are looking to spend a minimum amount on skates..

let me know what the scene in inline skating is that you know and anything else will be a big help.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.