Ny butik Sthlm

Själva frâgan är ju intresant i sig, sâ har Alpinisten hört nâgot om en ny butik, eller av nâgon anledning misstänker att en sâdan är pâ gâng (ity, om icke, varför överhuvudtaget ställa frâgan?) sâ borde han väl dela med sig av denna kunskap. Tror att det är information som intresserar de flesta prylgalningarna här!

Mvh / Mats
 

clindh

Forumvärd
Jag vill uppmana alla att inte ta på sig polisrollen själva, använd istället "rapportera"-länken när ni ser något inlägg som är åt det misstänkta hållet. Jag har inte fått in en enda rapport om den nämnda GPS-tråden tex.

Det är förståss helt OK att rekommendera produkter etc som privatperson. Det är när man själv, ens arbetsgivare, ens föräldrar odyl har en ekonomisk vinning av att man gör det som det blir ett brott mot våra regler. Vi är mycket öppna för att pusha för både små och stora företag, med eller utan ersättning beroende på förmåga tex - men det skall vara efter överenskommelse med oss.

För att återgår till ämnet; vi känner inte till någon ny ren butik - Addnature har dock skaffat sig en lokal och nytt lager i Stockholm där man kan hämta sin ordrar odyl.

Är det någon här som vet mer än vi, hör av er till oss.
 
Vad gáller Addnature sâ tror jag att deras idé är att ha nâgon slags show-room dár man kan se och kánna pâ grejerna. Kan man även hämta grejerna dár sà blir det ju i princip en butik, om än med viss fördröjning, iom att de inte har alla prylar i lager.

Detta är vad jag fâtt för mig.

Mvh / Mats
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.