Teliskompis

Telissällskap

Jag är en 33-årig tjej som även jag söker någon som vill hänga med på telisturer (både i pist och toppturer). Har precis bytt jobb och har troligen inte helt lätt att få ledigt men de flesta helgerna är jag ledig och med lite framförhållning borde man kanske kunna få till en långhelg. Ska iväg på en resa med UCPA vecka 6 men hittar gärna på något både innan och efter detta. Härjedalen/jämtland är ju förhållandevis nära och hyfsat lättillgängligt, även öppen för andra förslag.
/Anna
 
Trevlig tråd!

Är en 30-årig gävlekille som alltid är upplagd för telemark, topptur eller pist spelar ingen roll men helst ska snön vara lös och fluffig. Jag brukar oftast söka mig till Härjedalen men Åre/Storulvån är heller aldrig fel. Problemet är att komma loss hela veckor så jag siktar främst på helger/långhelger. Kanske kan man stråla samman med någon/några här som har liknande förutsättningar och förkärlek till telisåkning.

Frank
 
Senast ändrad:
Teliskompis från dalarna

Hej!

Jag är snart 29 år och bor i Falun. Följer gärna med och åker telis, har som Kose lite svårt att komma från hela veckor, men med längre varsel så går det bra. Långhelger är bättre. Jag är inte jättevan, det här är andra säsongen med lös häl men jag har åkt en del offpist.
Syns i pudret!
/Martin
 
Toppturs helger

Hej,
Jag är sugen på helgturer i mars-april.
Jag är van åkare, åker helst tors-söndag och tältning är inget problem
Bor i Dalarna så avstånden bör inte vara hur långa som helst.
Jo just det, jag är en glad prick så du bör vara detsamma!

Hör av dig om du är sugen på sällskap!!!

mail
fredrikbergstrom(at)hotmail.com

/ Fredrik
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lleberg Teliskompis i Umeå med omnejd? Telemark 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...