Långfärdssegling

Hej jag har en 34 fots Alma Blue aluminiumbåt som jag som jag håller på att utrusta för fullt. Jag och min 6 åriga son kommer att segla iväg med, destination okänd!. Vi kommer att utgå från Herräng ovanför Norrtälje senast den 12 Juli 2018. Jag räknar med Engelska kanalen och Biscayabukten i Augusti för att sedan glida vidare mot Kanarieöarna. Atlanten och Karibien i December, ja vad händer sedan!!!.
Jag söker besättning med eller utan erfarenhet, max två pers åt gången. Obs! Viktigt att du står ut med barn. Kevin är 6 år, han är aldrig grinig sur eller jobbig, gråter en gång om året. Han skrattar och är glad varje dag och gillar Super Mario, Nej! han har ingen mamma som bryr sig om honom. Jag är 54 årig äventyrare, ensamstående med Kevin. Vi är alltid ihop och har kul tillsammans. Om du är sugen på äventyr och vill haka på oss så får du räkna med att du är en på båten, som kan ta ansvar och följa de sysslor som krävs för att vi ska kunna göra vår tripp. Jag dricker inte alkohol och varken röker eller snusar så det är ett krav jag ställer att det inte blir någon fylla eller rökning på båten. Du behöver inte vara med på hela resan det går att hoppa på eller av där det passar. Tjej eller kille spelar ingen roll men om du har åldern inne är en fördel, vill säga ca: 35 eller uppåt. Kom igen! Det här är något väldigt få får chansen till. Skriv något så får vi kontakt. Med vänlig hälsning, Timo
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Timomannen Långfärdssegling Expeditioner 1

Liknande trådar