Gå på tur?

Tja!

Har börjat tröttna på att gå på tur själv och skulle därför gärna hitta fler som vill följa med ut.

Bor i Stockholm är öppen för såväl vardagsövernattningar i ett skogsområde i närheten, åka iväg med bilen på fredagskvällen för en Weekend hike.

Har vandrat, paddlat kajak, cyklat, klättrat etc ganska intensivt under ett par år och har väl samlat på mig en del erfarenheter. Men sålänge vi delar intresset av att spendera tid utomhus går det nog bra!

Är genuint dålig på slacklining.

Skriv i tråden eller skicka ett PM!

//Jonas
25 årig kille med passion för friluftslivet.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    36.7 KB · Visningar: 761
Jag vill!! :D
Har också gjort det mesta, läste fjäll och expedition ett år i Lofoten så har praktiskt taget bott i fjällen!
Är en glad tjej på 25 år, vad mer ska jag säga?!
 
:d

Jag är förvisso en nybörjare utan utrustning, men om du vill ha sällskap i några timmar, så funkar det för mig. hänger gärna med på endagsövernättning osv, när jag har ackumulerat lite mer erferanhet.
 
Tjena!

Såg nu att detta inlägg är i från 06-16 men kollar endå av,

21 årig kille här som bor nära södertälje, intresserad av allt från vandring till mer bushcraft,

Hänger gärna med på en tur någon gång!
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...