Blocka ämnen

Även jag har föreslagit en sån sak för dem, men aldrig fått något svar. Rätt trist tvingas få ämnen upp i ansiktet man skiter i så fort man går in här. Fiske, Gissa position och "den stora stickvapentråden"
 
Utan fiske och knivtrådarna så händer ju egentligen ingenting på detta forum... Man kanske ska se till att skriva/starta nya trådar istället för att gråta över att folk har andra intressen än en själv?


Bara en tanke.
 
Det är inte gnäll över folks andra intressen. Låt folk prata om vad de vill, men varför ska det synas på förstasidan? Varför ska besökarna lockas att klicka sig in där och snacka daggmask och knivputsning?
 
Det är inte gnäll över folks andra intressen. Låt folk prata om vad de vill, men varför ska det synas på förstasidan? Varför ska besökarna lockas att klicka sig in där och snacka daggmask och knivputsning?


"Lockas att snacka daggmask"

Ah, förlåt. Visste inte att du är 14 år.
 
Utan fiske och knivtrådarna så händer ju egentligen ingenting på detta forum... Man kanske ska se till att skriva/starta nya trådar istället för att gråta över att folk har andra intressen än en själv?


Bara en tanke.
Jag håller med dig!
Jag är ny på forumet och har redan postat fler trådar än vad många gamla användare gjort dom senaste fem åren.
En ganska död forumsektion har redan börjat vakna till liv med flera aktiva personer nu som postar.

Om ni är intresserade av andra ämnen än dom som är aktiva så blås liv i dom forumdelarna och trådarna!
Ni sitter säkert på mycket intressant som ni kan ta upp på forumet! :)

Om ni får igång trådar som intresserar er så kommer det att kännas bättre!
 
Svårt att blåsa liv i trådar / ämnen man är ointresserad av.
Jag är bara intresserad av att se dom trådar / ämnen som intresserar mej.
 
Svårt att blåsa liv i trådar / ämnen man är ointresserad av.
Jag är bara intresserad av att se dom trådar / ämnen som intresserar mej.

Jamen aktivera dig där då! Alla inlägg i alla grupper gör att trådarna visas.

Jag håller helt med Nying och KaptenKrok och jag tycker det är jättekul med lite action om annat än turer till fjälls här. Inget ont om dem men de intresserar mig inte så jag låter bli att läsa dem. Blev någon trampad på tårna när fiskegänget hoppade in, eller?
 
Tycker det är superkul att läsa om lite olika ämnen, och lära mig mer. Kul med alla nya fishermen här, livar upp och inspirerar lite ! Det är väl samma sak på alla forum, en del ämnen är intressanta, andra inte, så om man inte gillar något är det väl bara att låta bli och läsa ---
 
Eller hur!? Och det är väldigt enkelt att klicka på "Forum-knappen" direkt för att sedan snabbt scrolla ner till sina favorittrådar. Så mycket måste man väl orka om man har intresse av att vistas i detta forum?
 
utan fiske och knivtrådarna så händer ju egentligen ingenting på detta forum... Man kanske ska se till att skriva/starta nya trådar istället för att gråta över att folk har andra intressen än en själv?

Bara en tanke.

jamen aktivera dig där då! Alla inlägg i alla grupper gör att trådarna visas.

Jag håller helt med nying och kaptenkrok och jag tycker det är jättekul med lite action om annat än turer till fjälls här. Inget ont om dem men de intresserar mig inte så jag låter bli att läsa dem. Blev någon trampad på tårna när fiskegänget hoppade in, eller?

tycker det är superkul att läsa om lite olika ämnen, och lära mig mer. Kul med alla nya fishermen här, livar upp och inspirerar lite ! Det är väl samma sak på alla forum, en del ämnen är intressanta, andra inte, så om man inte gillar något är det väl bara att låta bli och läsa ---

eller hur!? Och det är väldigt enkelt att klicka på "forum-knappen" direkt för att sedan snabbt scrolla ner till sina favorittrådar. Så mycket måste man väl orka om man har intresse av att vistas i detta forum?

Kort å gott...Bra sagt!!

//Sportfiskare
 
Svårt att blåsa liv i trådar / ämnen man är ointresserad av.
Jag är bara intresserad av att se dom trådar / ämnen som intresserar mej.
Det finns förmodligen inget stöd i mjukvaran att svartlista forumdelar per användare och det är nog inte det enklaste att implementera heller, därför så tror jag inte att vi får se en sådan funktion tyvärr.

Om du är intresserad av vandring eller något annat så kan du gå rakt in på det forumet så ser du trådarna där och alla artiklar och inget annat.
Det är klockrent hur Utsidan har lagt upp alla delforum på det viset tycker jag!
Få forum jag läser på och det är många har gjort det så fint.

Exempel att lägga in i bokmärken.
https://www.utsidan.se/section/hiking/index.htm

Byt ut mot den forumdel du är mest intresserad utav! ;)
Gör flera bokmärken i din webbläsare om du har flera delforum som du vill följa.

Om det bara är vissa trådar som du är intresserad av att följa så kan du prenumerera på just dom trådarna.
Gå då in i tråden du vill följa och välj att prenumerera på den i listan under Ämnesverktyg. :)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.