Se till att rubriken skickas med i prenumererad tråd

Hej!

Jag har ett riktigt I-landsproblem jag vill bli av med. T.ex i tråden "Dagens rea-tips!" skriver någon:

SPOT Satellite GPS Messenger 1490 plus prenumeration (rubriken)

Verkar som priset börjar röra sig nedåt http://hosted.verticalresponse.com/5...09/74b9ce9aa7/ (text)


Mitt I-landsproblem:
När jag får mailnotifiering om den här uppdateringen så ser jag endast text-delen och inte rubriken. Pga att jag är så nyfiken så MÅSTE jag öppna länken och bli besviken att det "bara" handlade om SPOT som jag är helt ointresserad av.

Lösning:
Kan ni inte se till att jag får med rubriken också så det inte blir så rumphugget?
 

talthoff

Forumvärd
Om forumtillverkaren (Vbulletin) inför den funkatinaliteten i programvaran så kommer den på Utsidan också.

Jag tror det tekniskt faktiskt är så att bevkningsfunktionten tittar och jämför olika klockslag, därför är det troligen väldigt rörigt att få med rubriken. Det finns dessutom en rubrik på tråden och en annan på inlägget och bevakningar av båda typerna.



-Thomas
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...