Klättra i Nepal - Organisatör

Hej!

Jag planerar att resa till Nepal för att där bestiga Mera peak. Jag har tänkt att göra detta genom någon av alla organisatörer.

Det finns et par svenska företag som gör dessa resor men jag tänkte kolla om det är någon här som har erfarenhet av något bolag som finns på plats i Nepal. Jag tänker att det blir billigare att boka direkt via ett företag som finns på plats istället för de svenska "mellanhands" företagen.

Ha det fint där ute!
Marcus Wadsten
 
Tjena,
Kul att du funderar på att bestiga Mera Peak. Jag känner organisatörer som är Nepalesiska och du kan absolut hoppa över mellanhanden av svenska organisatörer.
Funkar lika bra att ta kontakt direkt själv med organisatör i Nepal. Kruxet är bara att de är många och svårt att veta vilka som är bra. Men jag kan tipsa om två stycken om du vill.
 
Hej!

Jag planerar att resa till Nepal för att där bestiga Mera peak. Jag har tänkt att göra detta genom någon av alla organisatörer.

Det finns et par svenska företag som gör dessa resor men jag tänkte kolla om det är någon här som har erfarenhet av något bolag som finns på plats i Nepal. Jag tänker att det blir billigare att boka direkt via ett företag som finns på plats istället för de svenska "mellanhands" företagen.

Ha det fint där ute!
Marcus Wadsten
Hur har det gått? Har du hittat en bra lokal organisatör? Lyckades du nå toppen?
 

Liknande trådar