Nyfikna jag

Jag håller inte på med multisport, däremot är jag oerhört nyfiken. Multisport är väl dessutom det enda jag tar mig ut för att se IRL förutom sjösporter eller tittar på teve.

Ni som multisportar: var det något särskilt som fick er att börja?

Själv är jag en paddel- och trekkingmänniska. Funderar på att eventuellt börja klättra lite i berg. Kanske.
 
Jag skall inte på ngt sätt utge mig för att vara multisportare men när jag sportar blir det ofta multi... Det jag går igång på är utmaningen och variationen. Att från cykel kunna växla till språng och klara av det. Hade jag varit yngre och haft hela knän hade jag nog satsat hårdare men nu är det som det är.
 
Tja,

Tror det flesta av oss gillar utmaningen och omväxlingen som finns i multisport.
Naturupplevelsen finns där, den fysiska och psykiska utmaningen finns där, tekniken finns där, adrenalinet finns där, spänningen och äventyret finns där. Kort en heltäckande idrott som är svårt att förstå varför någon inte skulle vilja syssla med den :)

Testa!!!
 
lätt fråga

det var en lätt fråga.
Först började jag med mountainbike
sen började jag paddla
sen var det lika bra att köra racet fullt ut och börja löpträna också
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...