Vilka TV-kanaler ska man ha?

Hej!

Har just fått Comhem paket där man får välja 8 favoritkanaler på TV. Då frun lagt beslag på ett antal återstår ca två-tre till mig, men vilka ska jag välja?
Vill ha Natur (inta bara Afrikanska savannen), uteliv, vildmark och liknande.
Idag har jag valt Animal Planet, och Discovery Channel, men tycker ingen av dom är speciellt kul. Det finns ju en uppsjö av Discovery kanaler och National Geografic m m . Vilka är era favoriter?

Mvh

Johnny
 
Jag vet inte ens längre vilka kanaler som de program som jag ser har sänts en gång. Att se ett program när en kanal behagar distribuera ett program är ju ganska hopplöst.
 
Som att häcka framför Utsidan, menar du?

Vaaa ? sitter ni hemma o är inloggade på Utsidan. se ???

Jag är alltid ute i skogen o har bärbar med mig, följer ni forumets regler igentligen ???

,........,.,,vänta ett tag, ..........................................det är en getingjävel framför tangenterna ###333((??´´¤45%4,hciuyg8780+02, Så NUsLOG JaG I hJÄL dEN !


Har för mig att jag läst att "Utsidan.se främjar utevistelse i alla dess former"

Då tolkar jag det att man ska va ute i naturen när man är på utsidan...;)
 
Räcker två dränkta av ösregn

bärbara för att intyga att man mest är ute bakom tangetbordet?

Som idag gjort 14 km till fots.
 
Nrk

verkar ha en del intressanta program som man i och för sig kan se på www också.

BBC gillar jag rent allmänt och de har bra naturprogram också men jag vet inte hur ofta och vilken av BBCs kanaler som har naturprogram.

Thure
 
natGeo + ESC

Hej!

Har just fått Comhem paket där man får välja 8 favoritkanaler på TV. Då frun lagt beslag på ett antal återstår ca två-tre till mig, men vilka ska jag välja?
Vill ha Natur (inta bara Afrikanska savannen), uteliv, vildmark och liknande.
Idag har jag valt Animal Planet, och Discovery Channel, men tycker ingen av dom är speciellt kul. Det finns ju en uppsjö av Discovery kanaler och National Geografic m m . Vilka är era favoriter?

Mvh

Johnny

Då jag bodde i lägnehet och hade cmhem som TVleverantör valde jag till följande som kan sägas ha koppling till uteliv : national geographic, discovery science, travell channel samt extreme sport channel.

Då jag numera drabbats av boxer istället så saknar jag nat geo och extreme sport channel mest.
Sen hde jag en del synpunker på comhems leveransprecision men det gnäller bleknar sanbbt bort i jämförelse med boxer med SAGEM-box men nu är vi farligt näta urspåring igen, så tillbaka
till TVstudio innan vi spårar ur igen ;-)

/Patrik
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.