Några TVMare här ?

Hej !
Helt ny på utsidan.se

Har väl haft naturen nära mig hela mitt liv, bor i en småstad så är helt omringad av skog så den har varit lite svår att undvika ! ;) Byggt kojor precis hela barndomen, och rört mig i skogen mycket med de hundar vi haft, men har väl aldrig tänkt tanken på att ta detta med naturen längre, tills nu:

Har kollat runt lite, och hittat friluftsfrämjandet, men det som fångat mitt intresse mest är TVM. Ni verkar ha mycket roliga läger/expeditioner osv. Är ingen mulle eller luffsare, men det ska tydligen inte vara nåt krav för att vara med på aktiviteterna.

Hur som helst, om det finns några TVMare här eller någon som iallafall har mer koll än mig på det här, så skulle det uppskattas om jag fick lite mer information om vad TVM är och handlar om.

Vidare undrar jag hur man kommer i kontakt med TVM i Östergötland eller närliggande län !
 
Marcus som är spindel i östergötland för TVM finns ju även här på utsidan (MulleMarcus). Loggade dock senast in i början av mars.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.