Har ni sett den här?

hi hi jag har en

allright jag skriver fran england sa jag kan inte skriva med vissa bokstaver sa bespara mig snacket om det!!!!!

Men nu har jag i alla fall innhandlat ett exemplar av den sk Freecharge 12V ("lank foljer") for ca 120 kr. Den har ett ciggplugg(sadana som finns i bilar oftast) sa det ar bara a leta ratt pa saker som man kan plugga och ladda via ett sadant.

http://www.freeplayenergy.com/product/freecharge12v

sa nu blir det hem och testa & tjyvkoppla sa det bara ryker om det!!!
 
Titta vad jag hitta...

Jag vet inte om jag ska skämmas eller förundras men sak samma.

Här är den i alla fall, vad jag har haft möjlighet att testa hitills så blir 10 min vevande ca 12 min då tlfn kan vara i gång(sen vad det blir i taltid vet jag ej men förmodligen så får man veva på medans man protar om man nu har för avsikt att prata längre).
Jag hittade den på en affär som specialliserat sig på fairtrade/eco produkter. Bland annat så har dom miniatyrsolceller som man kan ha i bältet för att ladda mobben och panlampor med vev på(gissa vad den används till).
Kostade 9.90 pund så jag fick behålla byxorna.
 

Bilagor

  • DSCN3404.JPG
    DSCN3404.JPG
    94.3 KB · Visningar: 278
Japp vi har dem och i och med nytt uppdrag från Energimyndigheten som påbörjas så smått nu så kommer de absolut att tas in i fler exemplar. Slut på lagret just nu men om man kan tänka sig varianten utan solceller så säljer Clas Ohlson den för 195 kronor.

// Aktiv i Göteborgs Civilförsvarsförening

Instruktör i självskydd kanske?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.