Velig...

Hejsan

Micke heter jag, helt ny på forumet.
34 år är jag, bor mitt mellan Malmö och Ystad med min sambo och vår son Lukas.
Har hållt på med sport nästan hela livet, bland annat cyklat en hel del mountainbike
men även åkt inlines (Spelat hockey när jag var yngre med).
Nu sen gymnasiet har jag satsat på styrketräningen, och siktat in mig på olika tävlingar
etc etc. Nu har det gått så långt att jag fått jobb och är inte hemma tidigare än 19.00 på
kvällarna vilket gör att jag inte har den tid som krävs till gymmet.

Intresset för mina tidigare intressen har dykt upp,
Inlines och mountainbike, men även Racecykling.

Är riktigt sugen på Speed skating, vet inte vad som krävs av mig för det.
Har lite frågor kring det

Är även väldigt sugen på mountainbike (Senast igår var jag i skogen med en vän) men behöver antingen en helt ny cykel eller något mycket bättre komponenter.

Även sugen på Racecykel som sagt, här är jag dock oehört novis och vet inte vad jag ska sikta efter.


Kanske ett lite annorlunda inlägg som jag kommer lägga i cykeltråden men även i inlinestråd.
Kommer posta svaren i båda trådarna.


Hoppas verkligen på svar!
Micke
 
Ingen alls?
Jag är som sagt väldigt intresserad av speed skating, bör man börja med någon speciella inlines eller det spelar mindre roll? Har kollat på speedskate.dk - Här finns ju en hel del.
Köpa färdigt eller bygga ihop själv?
 
Hej

Det kommer bli ett par Nordiska Inlines, Powerslide nordic.
Detta passar mig som fisken i vattnet :) :)

Kommer fixa min mountainbike med det viktigaste så jag kan cykla i skogen med mina vänner dock
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...