Akademin för natur och friluftsliv

Har spanat in en utbildning i vinterfriluftsliv. Den hålls av "Akademin för natur och friluftsliv". Jag undrar om det är någon som kan säga något om den?

Tack! / Dan
 
Toppen!

Jag har gått en tioveckors grundkurs för Akademin för natur och friluftsliv samt en tioveckors RopeAccess-kurs. Bara den saken att Christian Almer har haft klättring som sin enda inkomstkälla de sista 16 åren borgar för en del. Hade han inte varit duktig skulle han få söka nytt jobb.

Christian är enormt duktig, saklig och kunnig. Friluftslivet är centralt och klättringen är självklart trad. Jag har enbart goda erfarenheter och jag klättrar fortfarande med gänget. Fantastiskt nätverk med seriösa duktiga tradklättrare.

Hör gärna av dig om du har fler frågor.

//David Norell
 
Håller med

Tack för ditt inlägg. Håller med om att hemsidan inte alls är bra. Ville därför kolla för att se om det bara var det som var dåligt och att själva utbildningen är bra.

/ Dan
 
Hej David!

Roligt att höra att du är nöjd med utbildningen och att du talar gott om Christian. Får tänka över det lite till så får vi se hur det blir. Tack! / Dan
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.