Rinnande vatten

OK. sorry. För den som vil se det exempel jag avsåg så gå til google, sök på STINA DEURELL och efter bilder. Första träffen är den jag avsåg.

mvh Christian

PS,. Anders. Hade du skickat ett meddelande hade vi sluppit detta i tråden. Hade varit bra mycket smidigare .
 
Lite kommentarer

Tolkar dig som att det är Stinas bild. Har du i så fall tillåtelse att lägga ut den?

Om du tittar på länken så är det moderskeppet.se som lagt ut den. Antar att de har hennes tillåtelse.

Ville bara förtydliga lite....

Verkar ju inte som någon tittat på Mattias film som denna bild handlar om... Det är Mattias själv som skapat den, dock inspirerad av Stina Duerell. Och själva grundbilden som han jobbar med i Photoshop har han fått från Bruno Basic och han har tillåtelse att göra vad han vill med! Allt enligt filmen om landskapets färger.

PS,. Anders. Hade du skickat ett meddelande hade vi sluppit detta i tråden. Hade varit bra mycket smidigare .

Jag tycker det var bra att det togs upp i tråden! Inte för att du Christian råkade bli personligen uthängd utan för att Christer gav ett mkt sakligt och korrekt svar. Hade ni skickat meddelanden hade vi andra aldrig fått lära oss vad som gäller. Så tack till både Christian som startade det hela, Anders som upptäckte det och Christer som berättade hur det ligger till!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
majjen Kamera som tål vatten, stötar OCH minusgrader? Fototeknik 31

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.