Notiser

Reskompis Sällskap på resan

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2016-12-01, 02:02
Bromearen Bromearen är inte uppkopplad

Resekompisar Facebookgrupper?

Tjenixen, som rubriken lyder, någon som har koll om det finns några bra grupper på Facebook där man hittar sällskap uppe till fjälls?
Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 07:41
tango tango är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Bromearen Visa inlägg
Tjenixen, som rubriken lyder, någon som har koll om det finns några bra grupper på Facebook där man hittar sällskap uppe till fjälls?
Öh, är inte syftet med denna del av utsidan just att finna reskompisar?

Jag tycker det känns lite som att gå in i mataffären och fråga om de känner till några bra mataffärer - eller tillför facebook något speciellt som inte finns här på utsidan? Något jag inte ser...

Varför inte prova här?

Lycka till!

/Patrik
Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 12:14

Citat:
Ursprungligen postat av tango Visa inlägg
Öh, är inte syftet med denna del av utsidan just att finna reskompisar?

Jag tycker det känns lite som att gå in i mataffären och fråga om de känner till några bra mataffärer - eller tillför facebook något speciellt som inte finns här på utsidan? Något jag inte ser...

Varför inte prova här?

Lycka till!

/Patrik
Jo, jag har letat här på utsidan och hittat resesällskap. Nackdelen är den att många är väldigt inaktiva och det går mycket fortare att få respons på Facebook...

Ha det!
Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 14:16
Valpish Valpish är inte uppkopplad

Prova grupperna Vandrarna,Vandrande Singel och Vandring,fjäll vildmark och leder.
Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 15:51
saraabeiramar saraabeiramar är inte uppkopplad

Det är lite mindre aktivitet här men folk som man börjar prata med är verkligen intresserad.
Har träffat många (vandrings) kompisar just över utsidan.

På facebook är det direkt hundra personer som klickar på "gillar" och skriver en liten kommentar men till slut är det mestadels ingen som menade det på allvar.

Det är mina erfarenheter iaf.
Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 18:22

Citat:
Ursprungligen postat av saraabeiramar Visa inlägg
Det är lite mindre aktivitet här men folk som man börjar prata med är verkligen intresserad.
Har träffat många (vandrings) kompisar just över utsidan.

På facebook är det direkt hundra personer som klickar på "gillar" och skriver en liten kommentar men till slut är det mestadels ingen som menade det på allvar.

Det är mina erfarenheter iaf.
Håller med, har också träffat på nya vänner här på utsidan och har haft mycket hjälp och mycket intressanta diskussioner om utrustning och idéer.
Men när det kommer till just resesällskap så tycker jag att utsidan ligger i lä och det är lättare att hitta folk på facebook och det är lättare att få upp ett gott snack där..

Vi verkar ha lite olika erfarenheter isåfall. Sökte efter tips på sidor och ville egentligen inte ha någon speciell diskussion om vad som är bäst.
Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 18:25

Citat:
Ursprungligen postat av Valpish Visa inlägg
Prova grupperna Vandrarna,Vandrande Singel och Vandring,fjäll vildmark och leder.
Där kom det lite förslag, tack för hjälpen =)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:43.

Logga in

Tips!