Notiser

Reskompis Sällskap på resan

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2016-07-18, 22:37
MariaairaM MariaairaM är inte uppkopplad

Skulle vi kunna lösa en sms-grupp eller nått? Tänker att iaf med min operatör är 3G-täckningen rätt begränsad ute i fjällvärlden..
Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 23:49
Mad-Man Mad-Man är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av MariaairaM Visa inlägg
Skulle vi kunna lösa en sms-grupp eller nått? Tänker att iaf med min operatör är 3G-täckningen rätt begränsad ute i fjällvärlden..
Låter klokt 😀 Riktigt bra tänkt. Vet ej hur man skapar en SMS grupp "är super dålig på sådana saker" jag fick meddelande av Kimmo att han ev hänger på en bit i Abisko vilket skulle var grymt skoj. Sen får man väll hoppas att man springer på han igen under turen. Skulle du kunna kika på och få ihop en sms-grupp?
Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 21:37
apfaktor apfaktor är inte uppkopplad

fråga Europa

V33-35
Tänkte dra mig ner mot europa och vandra en sväng om det kan vara intressant.
Svara med citat
Gammal 2017-07-25, 01:23
cybiont cybiont är inte uppkopplad

Hejsan
Jag heter Tomas och är på jakt efter en vandringskamrat. Ska upp till Sarek nu på Torsdag och tänkte ta mig en ca 20+ mil med start i Kvikkjokk. Vill gärna till SAREK men ogärna vara själv. Det är säkrare att vara 2 och trevligare.

Jag var i Sarek första gången i fjol och vill nu ut i lite längre tid. Vill ju gärna ha någon med och kan ju vara öppen för andra rutter.

Är nu i övik hos mina föräldrar, men bor i Danmark med min son på 5. Han är nu hos mamma och jag har en ca 3 veckor varav 2 väldigt gärna får vara i Sarek

Är det någon i denne tråd som man kan vandra med kanske?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:45.

Logga in