Notiser

Reskompis Sällskap på resan

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2017-07-10, 17:51
moa_k40 moa_k40 är inte uppkopplad

Vandra någon gång i v 29-31

Hej!
Min vandringskompis har fått förhinder! Och jag som så gärna vill vandra i sommar! Jag provade att vandra själv förra sommaren och det var så tråkigt!
Skulle du vilja vandra med mig istället? Jag vet att det är lite kort varsel men jag kan tänka mig att vandra var som helst. Min vandringkamrat och jag hade tänkt att vandra Sarek men jag skulle tom kunna tänka mig att vandra i södra Europa. Fast gärna på lite högre höjder. (över trädgränsen). Det skulle vara så ofantligt tråkigt om jag istället stannade hemma och jobbade bort min semester.
Själv är jag en tjej på 29 år som studerar klassisk musik i Malmö. Jag går kanske lite långsamt men jag kommer fram ändå.
Kan även tänka mig att gå i en grupp om ni redan är några som har bestämt ett vandringsmål.
Svara med citat
Gammal 2017-07-13, 19:34
zenyatara zenyatara är inte uppkopplad

glad

Hej Moa, jag la själv nyss upp en annons på reskompis då även jag önskar att finna någon att vandra med. Jag har vandrat en del i Kebnekaise och på Ostkustleden än så länge och det har känts väldigt givande. Har dock vandrat mest själv och du har rätt att långa vandringar kan bli ganska tråkiga utan sällskap, att ha någon att bolla med under vandringen lär ju mer energi.
Vandrar själv i lugnt tempo då jag skadade fötterna i vintras.
Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 12:40
Guddan88 Guddan88 är inte uppkopplad

Hej.
Jag skulle gärna vara intresserad att hänga på någon typ av vandring det spelar ingen större roll vart för mig jag är flexibel, min planerade semester försvann oförväntat så får gärna höra av dig Med vänlig hälsning Andreas
Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 16:27
Persson F.N.B. Persson F.N.B. är inte uppkopplad

Vandra i Sarek

Hej, Mina vanliga vandrarkompisar har förhinder i år. Hade grovplanerat att gå i Sarek från Saltoluokta - / Sitoujaure - Rinim alternativt Stora Sjöfallet till Kisuris-Ritsem den 29/7 till den 9 alt 10 /8. Ganska korta dagsetapper räknar jag med. Tycker det är tråkigt att gå ensam, gjort det ibland, så vill någon vandra med mig så får vi väl pratas vid och stämma av om vi tror det passar.
Svara med citat
Gammal 2017-07-19, 18:57
Persson F.N.B. Persson F.N.B. är inte uppkopplad

glad Vandra i Sarek

Hej! Hittar du någon att vandra med ?
// PO
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:28.

Logga in