• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kamraträddning

Någon som vill öva lite på kamraträddning nu när vattnen är varma och behagliga?
Jag har min kajak i Alvik/ Bromma, men kan även transportera den till annan plats om så skulle vara.
 
Tjena Johan!

Gärna det! Svima ligger bra till för min del också. Har du tid någon kväll nästa vecka kanske?

//Petra
 
Visst har jag det.

Både nu i helgen och senare under veckan funkar bra.
Det enda jag har inplanerat är att jag skall ut och paddla två dagar så snart som åskvädret/lågtrycket dragit förbi. Jag skulle gissa på att det blir mån-tis.

I övrigt kan jag i stort sätt när som helst, då jag är ledig.

Slå mig en signal så bestämmer vi närmare.

/Johan
http://www.kajakpaddling.nu/
 
Bra idé!

Låter nyttigt och roligt men tyvärr kan jag inte på torsdag. Om det blir fler övningar framöver, t ex helgen 24-25 juli är jag gärna på.

Svima är perfekt, då kan de som inte har egen kajak hyra där.

:) Kalle G
 
Hej Kalle!

Jag är inte helt säker på att jag kan i helgen, men eventuellt.. vi kan väl avvakta och se :) I sådana fall är det nog lördagen som gäller för min del.

Hälsningar
Petra
 
Hej Kalle!

Jag är inte helt säker på att jag kan i helgen, men eventuellt.. vi kan väl avvakta och se :) I sådana fall är det nog lördagen som gäller för min del.

Hälsningar
Petra

Hejsan Petra och Johan, hoppas ni (och ni andra) hade kul i torsdags!

Jag kom hem senare än beräknat (dvs idag söndag) så igår gick inte, men jag vet inte om vädret var så lockande i vilket fall som helst...och idag såg det ju inte så mycket roligare ut. Däremot ser må-on ut att kunna bjuda på varmare väder, så om någon känner för träning då är jag på. Lite rollträning lär det väl också bli antar jag...om du ursäktar Petra (att jag "kapar" din tråd)? Inte för att jag är någon kanon på att rolla (jag antar att ni, Petra o Johan, kan rolla redan) men lite tips och hjälp till ev nybörjare ska vi väl också kunna ge...?

/Kalle G
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.