Filmer från era resor

Jag är inte helt säker på att det är här tråden skall ligga men jag chansar. Jag är också medveten att om att resor ligger i gränslandet till vad som behandlas på detta forum men även här gör jag en chansning på att det finns ett intresse för att diskutera även detta.

Tanken med tråden är alltså att det skall vara fritt fram att posta filmer från era eller andras resor till intressanta länder för allmän beskådan. I egenskap av trådstartare börjar jag med en film från Vietnam:

Observing Vietnam
http://vimeo.com/35466974
 
Lätt trådkapning varifrån hämtar ni musiken till era filmer?

Hmm, förstår nog inte riktigt hur du menar? Jag kan ju bara tala för mig själv men jag tar musik som jag gillar och tycker passar beroende på vilken typ av film man gör. Eftersom jag nästan endast lyssnar på elektronisk musik väljer jag oftast det. Till Observing Vietnam körde jag på GOA-trance i form av "Boris Blenn - Jeboa Electrogarden". Sett till det stora hela tycker jag att lugn elektro alternativt klassisk musik är det som passar bäst till rese- och naturfilmer.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
carvingkimbo Skriv bildtext till era foton! Fotomotiv 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...