• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

bor du i Dalarna och gillar att klättra?

Hej

jag söker dig som gillar att klättra helst flera gånger i veckan och kan ta dig till borlänge då det är där jag klättrar .. Eftersom hag inte har någon att klättra med har jag inte kunnat klättra så mycket som jag vill...jag är fotfarande gröngöling men hoppas det inte stoppar dig från att kontakta mig..


Hoppas vi hörs vid
 
Hakar gärna på ibland. Blir inte så ofta då men kanske varannan vecka eller så. Vart håller du till? Körde lite på Predrikstolen igår vilket var grymt kul. Lite långt att pendla dit för min del dock. Bor en bit norr om Falun.
 
Klättring

Är också intresserad av att klättra i Dalarna. Framförallt klippklättring men vägg vore kul på vardagskvälla. Ska gå en kurs i klippklättring 13-14e september, så just klippklättringen lär väl få vänta tills efter det om nu inte hänga med för att lära sig mer och så! Klättrat en del inomhusvägg tidigare dock. Mvh Lars
 
Senast ändrad:
Klätterkurs är alltid en bra start. För att köra lite topprep eller gå som andreman ute i det fria med mig däremot krävs inget mer än intresse.
Jag vill testa Brötberget i Vika då jag bor i närheten. Nån som vill med en kväll/helg är det bara att höra av sig.
 
Kul! Typiskt det sias regn varje dag framöver. Ljusast verkar söndag. Tycker vi siktar in oss att testa ett pass då och blir det för halkigt har vi iaf inte åkt så långt. Kan ta detaljer via PM.
Fler som vill med?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.