Jansport!

Det kanske skulle gå att fråga den svenske representanten. Titta och prova gärna lämplig modell i affär Sverige. Men de är förmodligen billigare utomlands

Sweden
JSF Agentur I/S
Co 365 sport
Strandbergsgatan 16 7tr
112 51 Stockholm
Contact Roger Sundström
Tel: 46 8 555 91881
E-mail: roger@365sport.se
 
JSF Agentur finns den!?

Hej Kurt och Tack för Ditt svar!
Jag har provat att nå JSF Agentur och Roger Sundström ett flertal gånger...
Skickar man mail kommer det tillbaka med "okänd" adressat och inte svarar dom/han i telefon heller! Så jag börjar tro att agenturen inte finns längre. Du har säkert precis som jag funnit uppgifterna på Jansports Amerikanska sajt och dom kanske inte är "up to date"!?
Bästa hälsningar /Lasse
 
Svensk generalagent!?

Nu har jag mailat Jansport för att få reda på hur det ligger till! Återkommer så fort jag fått svar...
Hej så länge /Lasse
 
Generalagenter

Nej det där med generalagenter är ett riktigt otyg. Det bör ju vara ännu värre för den stackars återförsäljare som dessutom måste ha regelbunden kommunikation med dem. Enl. JanSport så har:
"JanSport has established a solid distribution base throughout the world and is preparing to become consumer’s global brand of choice for years to come."

Antingen så har de blandat ihop egenskaperna Solid och fragile eller så har de en annan tideräkning med korta år. Köp utomlands eller parallell importera mera.
 
Nu ser det ut som jansport fått en ny generalagent i sverige fast det ser ut som det är en firma i Danmark jag har mailat dit och ska se om det är dom som är general agent här.

Sweden
JanSport Scandinavia
JSF Agentur
Hedetoften 15
9430 Vadum
Morten.gydsen@mail.tele.dk

Mvh
Peter
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.