Haglöfs nya web sida

........Haglöfs har fått ut en ny hemsida med ett betydligt bättre utbud än tidigare. Lite kvälls info mitt i krigs pratet.

//Uffe
 
Jodå......

.....det är en del nya säckar som inte fanns på den förra men om dom är bra eller inte har jag ingen aning om.

//Uffe
 
Re: Jodå......

uao; sa:
.....det är en del nya säckar som inte fanns på den förra men om dom är bra eller inte har jag ingen aning om.

//Uffe

Det börjar ju ta sig.. Vi får väl se om man utvecklar siten något mer eller om man från Haglöfs sida rent av nöjer sig med att ha fått dit en ny site. Uppdateringen på web fronten har ju varit minst sagt medioker tidigare.
 
Ser ju riktigt bra ut!
Det tog någar år, men nu har de en fin webbplats.

Lider dock åtminstone på ryggsäcksavdelningen av det klassiska webbutiksproblemet att man antingen måste veta exakt vad grejen heter, eller bläddra sig igenom varenda pryl för att hitta rätt.

Låtsas att ni letar ryggsäck och inte har en aning om vilken säck som är vilken. Inte så kul (och nej, som webbesökare läser man inte en uppsats om Haglöfs ryggsäcksfilosofi)
Hade hjälpts av en dynamiskt filter (antal liter, användningsområde - ka-tjipp!) eller en liten liten bild på varje ryggsäcksserie.
Eller ännu hellre: ersätt den långa ryggsäckstexten med en bild och kort beskrivning av varje serie.

Men det här borde jag ju kanske säga till Haglöfs och inte gnälla över här :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.