Dåligt Lundhags

Oavsett om just denna tràd är representativ eller inte, och utan att ha konkret person i âtanke, sà màste man vál ándà hàlla med Brunte om att det i allmánhet är trevligare när diskusionernas nivâ hàller sig inom vissa ramar, och framfór allt när man slipper sura, bitska eller arroganta inlágg som inte tillför debatten nàgot som helst várde.

Stáller nâgon exempelvis en frâga sà har han väl rátt att fà svar pà den, utan att pà köpet behöva fà reda pâ att fràgan anses korkad av nàgon som râkar ha hög kunskap i ämnet.

Detta har inget att góra med att debatten ibland kan hetta till mellan tvà deltagare med olika àsikter, och ett eller annat okvädningsord därvid kan utbytas; detta är vál normalt i ett forum.

(Ursäkta Lundhags: jag tycker inte ni är dâliga! Den nya vinterkollektionen ser mycket spännande ut, om än i katalogform!)

Mvh /Mats
 
Cralm:
Du har rätt i att ditt inlägg nog var mer ironiskt än Klagers.
Att jag ändå väljer att "hugga" på honom, och inte dig, beror på alla gånger jag suttit och retat mig på hans spydigheter...

Inte lönt att diskutera detta ytterliggare, men låt oss alla försöka vara lite trevligare mot varandra och skippa onödiga ironiseringar och spydigheter.
[Ändrat av Brunte 2002-11-05 kl 10:58]
 
chralm; sa:
I den här tråden hittar jag bara ett inlägg av honomn, och inget att anmärka i det inlägget.

En genomgång visar att jag möjligen var ironisk, du reagerade på klager (av gammal vana?) och Henrik kallade Klager för korkad. Så jag tror inte att det direkt är klager som är boven i just detta drama.
Kära Christian. Jag vill be dig läsa min kommentar en gång till. Det är kommentaren som är korkad, inte Klager! Om Klager är korkad eller inte vet jag inget om. Min kommentar är inte menad som ett personangrepp på Klager.

Mvh Henrik som inte menar något illa med denna kommentar.
 
Deras Katalog kom idag...

Fick som sagt Lundhags nya katalog idag på posten. Måste verkligen säga att mycket at det nya innehållet ser mycket intressant ut. Mängder med nya plagg, allt från damasker till mer extrema skaljackor. Dessutom ett nytt(?) diffusionsmaterial vid namn ZethAr om har betydligt mycket bättre värden än XCR, Cutan, sympatex och Event. Känns som jämtlänningarna är på väg att konkurera starkt med Haglöfs.
 
Vinterkollektionen-02 pà UK-hemsida

Ser att Lundhags UK nu fâtt upp vinterkollektionen 2002 pâ sin web. Som tidigare nämts sà ser de nya kläderna riktigt bra och funktionella ut. Grattis och lycka till!

Mvh /Mats
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.