• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bouldra Skellefteå/Umeå

Hej! Jag är en Stockholmsklättrare som kommer till Umeå och Skellefteå på jobbresa den här veckan och nästa. Jag skulle gärna hooka upp med några locals och dra ut och klättra, gärna bouldering (då jag inte har med mig några mer grejer än skor och krita, men kan också köra sport om någon har grejer man kan låna). Framförallt så gäller det mån 1/9 och tis 2/9 på eftermiddagen/kvällen (slutar jobbet vid 13) samt onsdag 3/9 dagtid i Skellefteå. I Umeå kan jag måndag 7/9 (ledig hela dagen), men också tis-ons 8/9-9/9 på eftermiddag/kväll (slutar jobbet vid 14). Jag har tillgång till bil och bra pepp, du har tillgång till padda (eller sele, rep o qd's) och förslag på stenar. Bouldrar gärna 6A-7A ungefär.

Snälla, rädda mig från att vara tvungen att bara ligga på hotellet och glo klätterfilm när höststicket krispar ute bland löven...

/Viktor
0739688277
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.