• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vecka 29?

Jag råkade få v29 tom, mitt i semestern. Nån som vill hänga med en farbror i övre medelåldern och rostig klätterform till Nissedal eller liknande?
Jag hittar bra till en massa insteg i det området, och har (haft;) rutin på många leder både på Haegefjell och andra berg. Har en minibuss med takbox, vi kan alltså åka sex personer i en bil. Ta med knotthatt och häng på!
 
Jag startar från Söderköping, åker upp till Örebro och sen E18 mot Oslo. Vilka dagar är väl förhandlingsbart, som längst sö 13/7- sö 20/7.
 
Jag är sugen på att åka med. Hade dock nog blivit en egen bil för min del. Åker från Göteborg.
Ska höra med lite mer folk ifall det är någon mer som vill göra sällskap.
 
Jag har pratat med en klätterpolare nu och hon vill också att följa med. Vi tar förmodligen min bil ifrån gbg så kan vi ju mötas upp där.

Vi har inte bestämt något om vilka dagar och hur många dagar. Vi är ganska flexibla båda två. Hur tänker du?

Har inget emot lite regn men om prognosen ser för regnig ut dagarna innan så ställer jag in.


Vilket grader klättrar du? Jag leder lugnt och stabilt på 5or. 6or är lite svettigt ännu som förstaman.

Har full uppsättning med prylar.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.