Haglöfs

jag köpte en kompresionsbar kudde från haglöfs jag hade endast andvänt den en gång så låssnade snöret från plast biten som håller ihop snörena. Det var tur att den gick sönder hemma tänk om den hade gåt sönder under en vandring uppe på fjället det vore ju ingen höjdare. så jag skickade ett e-mail till haglöfs och skrev vad som hade hänt och dom har tyvärr inte svarat. dålig stil tycker jag.
[Ändrat av crilleus 2002-08-22 kl 21:37]
 
Hur länge har du väntat på svar?

Jag mailade en fråga till deras kundtjänst 9/2 i år. Skickade en artig påminnelse den 2/4 eftersom jag ännu inte fått svar (nästan två månader hade alltså gått). Gissa när svaret kom!? 21/5... Ytterligare drygt en och en halv månad senare alltså!

Därpå följde en snabb, kompetent och trevlig mailkonversation under den dagen, sen var saken ur världen!

Tilläggas bör att ett snabbt svar i det här fallet inte var jätteviktigt för mig, annars hade jag långt tidigare ringt upp kundtjänst och irriterat uppmanat dem att läsa och besvara sina mail! Det blev nästan som ett experiment att vänta och se hur lång tid det tog innan de svarade SJÄLVMANT (bortsett från den artiga påminnelsen efter två månader).

Antingen är de VANSINNIGT underbemannade. Eller så har de periodvis VANSINNIGT mycket att göra. Eller så är kunderna så VANSINNIGT oviktiga för dem att de inte kan ta sig tid att maila och gulla lite med dem (oss) och svara på relativt enkla frågor.

Kan Haglöfs kundtjänst ta och SKÄRPA SIG??? (Kanske någon representant från företaget läser det här forumet då och då? Om inte, så borde de...)

# Magnus
 
Jag tillhör dem som skickar mängder av frågor till Haglöfs och får nästan uteslutande svar på mina mail samma dag eller senast dagen efter.
 
inte ett ljud

nej jag har inte fått något svar från haglöfs.Jag har gått och väntat sedan början av augusti, det är väldigt svagt att de inte skickar ett svar,man börjar ju undra om de tänker på sina kunder eller skiter i den delen.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...