Sportsnet

shoppa på sportsnet

Hej.
Jag handlade från Sportsnet i somras, ett par klätterskor. Det funkade jättebra, de kom på två dagar - dvs de höll sina ganska ambitiösa leveranstider till punkt och pricka. Och det är ju inte helt vanligt när man handlar via Internet.

Har shoppat från addnature också, funkade också bra. De lovar leverans på sex dagar, har jag för mig.
/Henrika
 
Köpte två sovsäckar på Sportsnet

Hej Mats!

Jag köpte två Ajungilak sovsäckar på Sportsnet. De kom efter ett par dagar, som utlovat. Mitt intryck är att det är en seriös och pålitlig butik.
Har också mailat dit och ställt frågor flera ggr och har fått svar snabbt.
Nackdelen skulle i så fall vara att sortimentet inte är så oöverskådligt stort.

Mvh Gustav Thörn
 
Kanon!

Beställde en Suunto Vector i söndags och den kom hem till mig på tisdagen. Bra pris och snabb leverans! Jag är mer än nöjd.
 
Prickfritt

Har köpt ett flertal gånger från sportsnet, och det har alltid funkat prickfritt. Snabba, bra svar via mejl om man undrar ngt - att sortimentet inte är lika stort som vissa andra ställen vägs upp av att dom verkligen verkar ha koll på det dom säljer (dvs testar prylarna själva).
 
Sportsnet javisst!

Jag har handlat ett 10tal ggr på sportsnet och alltid varit nöjd med varorna/leveranstiden etc. Ett annat plus är att personalen är hjälpsam om du har några frågor, du får vanligtvis svar på dina epostfrågor samma dag.

Mvh
Janne
 
Jag har köpt en hel del från detta bolag...

-och är precis till att reklamera ett par Lowe Alpine vantar... Har fått bra respons och tror det hela kommer lösa sig!

Rekommenderas!

Jmlove
 
Samma erfarenhet

En mkt bra och pålitlig web-butik. Har alltid fått snabb och pålitligt respons på frågor. Rekomenderas varmt.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.